Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Asystent ds. wsparcia technicznego
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/24/2840
OBOWIĄZKI:
- Obsługa klienta międzynarodowego w języku portugalskim oraz klienta portugalskojęzycznego (Portugalia, Brazylia i inne kraje portugalskojęzyczne): odbieranie telefonów, odpowiadanie na maile, odpowiadanie na czaty; procesowanie zgłoszeń IT klientów; praca w zespole. Rozwiązywanie problemów technicznych pracowników Klienta np. instalacje oprogramowań. Punkt kontaktowy dla problemów i wniosków użytkowników. Rozwiązywanie próśb i incydentów. Śledzenie i kontrolowanie pojawiających się zgłoszeń. Postępowanie zgodnie z procedurą w przypadku incydentów o wysokim priorytecie.-Godziny pracy: 8:00-16:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: portugalski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:
Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane (istnieje możliwość przyuczenia).
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 500 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach