Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Asystent ds. wsparcia technicznego
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/24/2840
OBOWIĄZKI:
- Obsługa klienta międzynarodowego w języku portugalskim oraz klienta portugalskojęzycznego (Portugalia, Brazylia i inne kraje portugalskojęzyczne): odbieranie telefonów, odpowiadanie na maile, odpowiadanie na czaty; procesowanie zgłoszeń IT klientów; praca w zespole. Rozwiązywanie problemów technicznych pracowników Klienta np. instalacje oprogramowań. Punkt kontaktowy dla problemów i wniosków użytkowników. Rozwiązywanie próśb i incydentów. Śledzenie i kontrolowanie pojawiających się zgłoszeń. Postępowanie zgodnie z procedurą w przypadku incydentów o wysokim priorytecie.-Godziny pracy: 8:00-16:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: portugalski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane (istnieje możliwość przyuczenia).

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy