Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Asystent kas samoobsługowych
Miejsce pracy: Mikołów
Numer: StPr/25/0118
OBOWIĄZKI:
Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarówOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużeniaMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-190 Mikołów ul. PodleskaPRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-Sb, II zmiany w przedziale godzinowym 6.00-22.00 (praca po 7-8 godzin) według ustalonego grafiku z Pracodawcą w zależności od posiadanego stopnia niepełnosprawności)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
Uprawnienia: komunikatywność


Wymagania inne:

Wykształcenie: min. zasadnicze zawodowe (dowolne). Doświadczenie: mile widziane na danym stanowisku. Uprawnienia: badania do celów sanitarno-epidemiologicznych lub chęć do ich wyrobienia. Umiejętności: komunikatywność, zapał i chęci do pracy, ukierunkowanie na klienta. Inne wymagania: aktualne orzeczenie o niepełnosprawności.

Miejsce pracy:

Mikołów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

Najnowsze oferty pracy:

    20
    mar 25

    Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem niemieckim

    Firma: Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: Katowice

    Co na Ciebie czeka? Wsparcie klienta: Obsługa połączeń i e-maili w języku niemieckim, pomoc w problemach...

    20
    mar 25

    Specjalista ds. szkoleń BHP

    Firma: Conart Sp. z o.o.

    Lokalizacja: Katowice

    Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało: nadzór nad szkoleniami stacjonarnymi od strony logistycznej (kontakt...

    20
    mar 25

    Asystent / Asystentka Zarządu

    Firma: Primost Południe Sp. z o.o.

    Lokalizacja: Będzin

    OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych kontakt z...

Więcej ofert pracy