Doradca klienta w sektorze automotive ze znajomością szwedzkiego
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i email z profesjonalizmem.
- Dokumentowanie interakcji z klientem, rozwiązania problemów i dalszych działań w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów.
- Aktualizacja wiedzy o produktach i usługach Volkswagen Group.
- Zapewnienie entuzjazmu i ciepła w każdej interakcji z klientem.
- Wykorzystanie wiedzy o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych do efektywnego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
- Minimum rok doświadczenia w centrum obsługi klienta, preferowane w branży motoryzacyjnej.
- Biegłe umiejętności komunikacyjne w języku szwedzkim (min. C1) i dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Umiejętność zachowania spokoju i skupienia na rozwiązaniu podczas interakcji z klientem.
- Zwracanie uwagi na detale, dobre umiejętności organizacyjne.
- Doskonałe zdolności rozwiązywania problemów, kreatywne i orientowane na rozwiązania myślenie.
- Zainteresowanie ciągłym uczeniem się i adaptacją do nowych technologii i procesów w Volkswagen Group.
Pożądane:
- Doświadczenie w pracy z luksusowymi markami oraz w relacjach z klientami premium w branży motoryzacyjnej.
- Znajomość systemów CRM.
- Pasja do branży motoryzacyjnej i technologii Volkswagen Group.
Oferujemy:
- Wsparcie dla marki Volkswagen, znanej z jakości i innowacyjności.
- Pracę zdalną z domu.
- Bogaty pakiet benefitów (system MyBenefit, prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie).
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat na podstawie umowy o pracę.
- Płatne szkolenia oraz ciągłe możliwości rozwoju.
- Wydarzenia integracyjne oraz wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Możliwość rozwoju kariery, przyczyniając się do przyszłości luksusowych doświadczeń motoryzacyjnych.