Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.
Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji (m/k)
Miejsce pracy: Katowice
Twój zakres obowiązków:
- Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie;
- Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych;
- Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań naprawczych;
- Budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi;
- Zarządzanie zespołem;
- Opracowywanie i realizacja strategii minimalizacji liczby reklamacji;
- Tworzenie raportów i analiz dotyczących efektywności działań reklamacyjnych;
- Ścisła współpraca z innymi Działami.
Nasze wymagania:
- Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w branży handlowej;
- Praktyczna znajomość zagadnień z zakresu Kodeksu Cywilnego, rękojmi i gwarancji;
- Doświadczenie i znajomość procesów reklamacyjnych w dużych sieciach handlowych;
- Zdolność analitycznego myślenia;
- Wysoka orientacja na klienta i umiejętności pracy w dynamicznym środowisku;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Umiejętność zarządzania zespołem oraz doświadczenie w optymalizacji procesów;
- Zaangażowanie, komunikatywność, nastawienie na realizację celów;
- Zdolności negocjacyjne;
- Gotowość do częstych podróży służbowych;
- Prawo jazdy kat. B. - warunek konieczny.
To oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Możliwość rozwoju;
- Prywatna opieka medyczna Medicover;
- Pakiet sportowy Medicover Sport;
- Ubezpieczenie zdrowotne;
- Wczasy pod gruszą;
- Bonus Bożonarodzeniowy;
- Zniżki pracownicze;
- Bezpłatny parking;
- Brak dress code.