Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Główny specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/25/0959
OBOWIĄZKI:
- Zakres obowiązków:1. Wstępne wprowadzanie zamówień,2. Terminowe zbieranie wszystkich istotnych informacji w celu dokładnego odpowiadania na wszystkie zapytania klientów,3. Dokładne i terminowe wykonywanie aktualizacji systemu: - konfiguracja nowego klienta, poprawki i zmiany klienta,4. Zatwierdzanie i wprowadzanie zamówień zakupu klientów w ramach określonego celu,5. Zapewnianie terminowego rozwiązywania wszystkich potencjalnych przeszkód uniemożliwiających płynne przetwarzanie zamówień (rozbieżności cenowe, blokady kredytowe, wykluczenie materiałów itp.),6. Kontaktowanie się z klientami z krajów Afryki (m. in. Nigerii),7. Kontakty z współpracownikami w międzynarodowej organizacji w języku angielskim. Praca z angielskojęzyczną dokumentacją.- Godziny pracy: 9:00-17:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Odpowiedzialność
Uprawnienia: Dyspozycyjność
Uprawnienia: Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice
Uprawnienia: Rzetelność
Uprawnienia: Punktualność
Uprawnienia: Bardzo dobra organizacja pracy


Wymagania inne:

Wymagane wykształcenie wyższe, mile widziane wykształcenie techniczne lub inżynieryjne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta. Wymagana bardzo dobra znajomość programów SAP, InContact, SFDC, Nex. Wymagana świadomość funkcjonowania procesów w organizacji międzynarodowej. Wymagana umiejętność adaptacji do zmian. Wymagana umiejętność szybkiego i klarownego reagowania w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi klienta, często pod presją czasu. Wymagana znajomość narzędzi analitycznych. Mile widziana znajomość języka francuskiego.

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 8 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Najnowsze oferty pracy:

    24
    kwi 25

    Pracownik telefonicznej obsługi klienta (również z orzeczeniem)

    Firma: ManpowerGroup

    Lokalizacja: Katowice

    Miejsce pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności. Zadania: Obsługa klienta (klienci...

    24
    kwi 25

    Konsultant ds. obsługi klienta

    Firma: Concentrix

    Lokalizacja: Katowice

    Obsługa komunikacji z klientami poprzez telefony, e-maile i czaty. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów...

    24
    kwi 25

    Handlowiec

    Firma: ManpowerGroup

    Lokalizacja: Tychy

    Praca na terenie całej Polski Zadania: Podtrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbanie o wysoką jakość...

Więcej ofert pracy