Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagania inne:
wykształcenie wyższe o kierunku administracja,minimum 10 lat stażu pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach samorządu terytorialnego,pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z zapisami art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024, poz. 1135) pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej (art. 5 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej (t.j. Dz.U. z 2024, poz. 409).znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych oraz kodeksu postępowania administracyjnego
Będzin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 do 5 122,30 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie