- Zakres obowiązków:1. Przygotowywaniem zleceń i umów dla zgłaszanych napraw, remontów oraz okresowych przeglądów urządzeń i instalacji.2. Przygotowywaniem i kompletowaniem dokumentacji niezbędnej do wykonania robót w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych, oraz uzyskania wymaganych decyzji administracyjnych.3. Bieżącym monitorowaniem stopnia realizacji zleconych napraw, przeglądów, remontów i modernizacji, zawartych umów oraz złożonych zamówień.4. Prowadzeniem książek obiektów budowlanych.5. Przygotowywaniem dokumentacji niezbędnej do wszczęcia procedury przetargowej.6. Prowadzeniem korespondencji z Wykonawcami i Użytkownikami.- Godziny pracy: 7:00-14:35.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie branżowe, techniczne
Wymagania inne:Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziane wyższe). Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana dobra znajomość obsługi MS Office (MS Excel w szczególności)
Miejsce pracy:Katowice
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:od 5 840 do 6 400 PLN