Urząd Miejski w Zabrzu
Inspektor
Miejsce pracy: Zabrze
Numer: StPr/25/1234
OBOWIĄZKI:
Do głównych obowiązków inspektora będzie należało:1. Przygotowywanie harmonogramu rzeczowo-terminowego realizacji zadania, w tym ustalanie koniecznego zakresu prac przedprojektowych, opracowań wstępnych, dokumentacji projektowych i wymaganych prawem decyzji do realizacji zadania.2. Zgodnie z ustalonym harmonogramem, przestrzegając przepisów prawa i obowiązujących w Urzędzie zarządzeń, przygotowywanie kompletnych dokumentów dla przeprowadzenia wyboru projektanta, później wykonawcy robót oraz wyłanianie nadzoru inwestorskiego oraz udział w pracach przygotowawczych i nadzór nad nimi.3. Koordynacja działań pomiędzy uczestnikami procesu budowlanego podczas realizacji zadań inwestycyjnych.4. Prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu budowlanego.Zakres odpowiedzialności pracownika:- odpowiedzialność za należyte i terminowe wykonywanie spraw wykazanych w zakresie czynności,- przestrzeganie przepisów prawa pracy, uchwał Rady Miasta oraz wszelkich wytycznych podjętych przez Kierownika Jednostki,- jakość i terminowość wykonywania wszystkich poleceń służbowych.Praca od poniedziałku do piątku w systemie równoważnym - poniedziałek w godzinach 7:30-17:30, wtorek, środa i czwartek w godzinach 7:30-15:30 oraz w piątek w godzinach 7:30-13:30. Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:- wykształcenie: wyższe i co najmniej 3 lata stażu pracy lub średnie (preferowane budownictwo) i co najmniej 5 lat stażu pracy,- znajomość regulacji prawnych zgodnie z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku: ustawy Prawo budowlane, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o samorządzie gminnym,- nieposzlakowana opinia,- obywatelstwo polskie lub jednego z państw Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:- znajomość procesu przygotowania i realizacji zadań inwestycyjnych,- umiejętność oceny stanu technicznego budynków i ich elementów,- umiejętność czytania rysunku technicznego,- doświadczenie w realizacji procesów inwestycyjnych,- prawo jazdy kat. B,- umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office- umiejętność samodzielnego wykonywania zadań,- zaangażowanie,- umiejętności interpersonalne,- umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej,- elastyczność w działaniu,- innowacyjność i twórcze podejście do realizacji zadań,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętności analityczne,- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,- postawa etyczna.

Miejsce pracy:

Zabrze


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 940 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Najnowsze oferty pracy:

    17
    gru 25

    Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Inwestycji

    Firma: Medicover Fitness & Gym

    Lokalizacja: Katowice

    Twój zakres działań: działania związane z rozliczaniem, raportowaniem oraz nadzorowaniem zadań inwestycyjnych i...

    17
    gru 25

    Mechanik działu utrzymania ruchu (k/m)

    Firma: STOKSON Spółka Jawna Henryk Stokłosa i Wspólnicy

    Lokalizacja: Piekary Śląskie

    Opis stanowiska: Utrzymanie w optymalnej sprawności technicznej (serwis, remonty, regulacje, przeglądy okresowe i...

    17
    gru 25

    Specjalista ds. Systemów Jakości (k/m)

    Firma: STOKSON Spółka Jawna Henryk Stokłosa i Wspólnicy

    Lokalizacja: Piekary Śląskie

    Opis stanowiska: Prowadzenie dokumentacji dotyczącej systemów IFS/BRCGS Food; Udział w audytach przeprowadzanych w...

Więcej ofert pracy