Konsultant ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa komunikacji z klientami poprzez telefony, e-maile i czaty.
  • Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych.
  • Przygotowywanie raportów opisujących stwierdzone problemy.
  • Opracowywanie procedur technicznych oraz wsparcie klientów w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka polskiego (C1) oraz angielskiego (B2).
  • Zainteresowanie technologiami oraz doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Znajomość podstawowych narzędzi biurowych, w tym MS Office.
Oferujemy:
  • Stałą umowę o pracę.
  • Pracę w nowoczesnych przestrzeniach z atrakcyjnymi benefitami.
  • Szkolenia przygotowujące do pracy, bezpłatne kursy językowe, ubezpieczenie medyczne i życiowe oraz dodatkowe bonusy za polecenie nowych pracowników.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

    24
    kwi 25

    Pracownik telefonicznej obsługi klienta (również z orzeczeniem)

    Firma: ManpowerGroup

    Lokalizacja: Katowice

    Miejsce pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności. Zadania: Obsługa klienta (klienci...

    24
    kwi 25

    Konsultant ds. obsługi klienta

    Firma: Concentrix

    Lokalizacja: Katowice

    Obsługa komunikacji z klientami poprzez telefony, e-maile i czaty. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów...

    24
    kwi 25

    Handlowiec

    Firma: ManpowerGroup

    Lokalizacja: Tychy

    Praca na terenie całej Polski Zadania: Podtrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbanie o wysoką jakość...

Więcej ofert pracy