Konsultant telefoniczny
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa klienta poprzez telefon, mail i chat z profesjonalizmem i uśmiechem.
  • Dokumentowanie każdej interakcji w systemie CRM, dbając o szczegóły.
  • Współpraca w zespole dla lepszej jakości obsługi i efektywnego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta.
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) i angielskiego (B2).
  • Opanowanie i profesjonalizm w każdej sytuacji.
  • Precyzja i dbałość o szczegóły.
  • Doskonała organizacja własnej pracy.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i kreatywność.
Dodatkowe atuty:
  • Doświadczenie w branży motoryzacyjnej z marek premium.
  • Doświadczenie w pracy z systemami CRM.
  • Pasja do branży motoryzacyjnej.
Oferujemy:
  • Pracę zdalną w 100%.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie.
  • Szkolenia branżowe.
  • Pakiet benefitów MyBenefit.
  • Ubezpieczenie życiowe i opieka medyczna.
  • Wsparcie team leadera.
  • Stabilność zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

    04
    maj 25

    Technik farmaceutyczny

    Firma: Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: Sosnowiec

    Udzielanie pierwszej linii wsparcia dla zdrowia pacjentów Współpraca z zespołem w zakresie realizacji codziennych...

    04
    maj 25

    Technik farmaceutyczny

    Firma: Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: Mikołów

    Udzielanie pierwszej linii wsparcia dla zdrowia pacjentów Współpraca z zespołem w zakresie realizacji codziennych...

    04
    maj 25

    Doradca Ubezpieczeniowy

    Firma: Praca.pl

    Lokalizacja: Katowice

    Zadania: sprzedaż ubezpieczeń, obsługa oraz pozyskiwanie klientów, dbałość o pozytywny wizerunek firmy. Od...

Więcej ofert pracy