Lider zespołu obsługi klienta z językiem angielskim i polskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Nadzór nad codzienną pracą grupy call center: monitorowanie wydajności i obecności zgodne z wymogami.
- Regularne przekazywanie informacji zwrotnej pracownikom, by osiągać cele wydajnościowe minimum raz w tygodniu.
- Rozpoznawanie problemów z wydajnością i opracowywanie oraz wdrażanie planów naprawczych.
- Gwarantowanie, że świadczone usługi spełniają kontraktowe wskaźniki wydajności (KPI) i oczekiwania finansowe.
- Komunikowanie oczekiwań i dostarczanie aktualizacji pracownikom terminowo.
- Zapewnienie wsparcia w obsłudze trudnych połączeń klientów.
- Organizacja spotkań zespołowych dla efektywnej komunikacji i wymiany opinii.
- Utrzymywanie aktualnej wiedzy o wewnętrznych procedurach i procesach.
- Uczestnictwo w szkoleniach rozwojowych dla menedżerów.
- Promocja wartości firmy poprzez odpowiednie zachowanie i postawę.
Wymagania:
- Doświadczenie na stanowisku kierowniczym w centrum kontaktowym.
- Biegła znajomość polskiego (C2) i angielskiego.
- Duża motywacja i umiejętności rozwijania oraz trenowania zespołu.
- Umiejętność pracy pod presją do osiągania wyznaczonych celów.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne pisemne i ustne.
- Zdolność do zarządzania czasem zespołu, ustalania priorytetów i dotrzymywania terminów.
- Umiejętności mentoringu i coachingu.
- Dyspozycyjność do pracy w różnych godzinach, w tym nocą i w weekendy.
Oferujemy:
- Pracę w nowoczesnym biurze w Katowicach.
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, program sportowo-rekreacyjny.
- Możliwość uczestnictwa w wydarzeniach towarzyskich i firmowych.
- Pracę w międzynarodowym, różnorodnym środowisku.
- Inwestycję w rozwój poprzez różne formy coachingu i mentoringu.