Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Siemianowice Śląskie
Numer: StPr/25/0112
OBOWIĄZKI:
Wystawianie i wprowadzanie faktur sprzedażowych, współpraca z firmami kurierskimi i spedycyjnymi, przygotowywanie dokumentów do wysyłki towarów do klientów. Praca na jedną zmianę w godzinach 7-15 oraz 8-16.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Dobra znajomość praktyczna pakietu MS Office


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Siemianowice Śląskie


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich

Najnowsze oferty pracy:

    17
    mar 25

    Agent Nieruchomości

    Firma: RE/MAX Polska

    Lokalizacja: Sosnowiec

    Co otrzymasz jako agent nieruchomości RE/MAX? wiedzę, która da Ci możliwość pracowania TYLKO na umowach...

    17
    mar 25

    Agent Nieruchomości

    Firma: RE/MAX Polska

    Lokalizacja: Gliwice

    Co otrzymasz jako agent nieruchomości RE/MAX? wiedzę, która da Ci możliwość pracowania TYLKO na umowach...

    17
    mar 25

    Specjalista ds. odnawialnych źródeł energii

    Firma: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A.

    Lokalizacja: Katowice

    Główny zakres obowiązków: weryfikacja dokumentacji projektowych dot. zakresu OZE udział w procesie przygotowania...

Więcej ofert pracy