ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI CZTERY KĄTY Sławomir Bryła
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Zawiercie
Numer: StPr/25/0830
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie sekretariatu biura, udzielanie informacji klientom i partnerom biznesowym, przyjmowanie i obsługa interesantów, telefoniczna obsługa klienta, zarządzanie korespondencją firmową tradycyjną i elektroniczną, analizowanie płatności właścicieli lokali mieszkalnych, rozliczanie finansowe byłych właścicieli, prowadzenie dziennika korespondencji, wystawianie faktur, przygotowywanie rozliczeń i tworzenie pism na komputerze, obsługa urządzeń biurowych, skanera, urządzenia wielofunkcyjnego, niszczarki, organizacja spotkań, prowadzenie kalendarza elektronicznego, rejestrowanie i archiwizacja dokumentacji, wsparcie administracyjne.Praca w godzinach: 7.00-15.00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: obsługa komputera i urządzeń biurowych


Wymagania inne:

wykształcenie średnie, doświadczenie na stanowisku biurowym, umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych

Miejsce pracy:

Zawiercie


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 870 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu

Najnowsze oferty pracy:

    09
    lis 25

    Koordynator usług sprzątających (Facility Manager)

    Firma: Steam Recruitment sp. z o.o.

    Lokalizacja: Gliwice

    Twój zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych kontraktów na usługi sprzątające na terenie całej Polski...

    09
    lis 25

    Koordynator usług sprzątających (Facility Manager)

    Firma: Steam Recruitment sp. z o.o.

    Lokalizacja: Katowice

    Twój zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych kontraktów na usługi sprzątające na terenie całej Polski...

    09
    lis 25

    Podinspektor/inspektor

    Firma: Urząd Miasta Tychy

    Lokalizacja: Tychy

    1. Realizacja zadań z zakresu ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt, w tym w szczególności:-...

Więcej ofert pracy