Ogłoszenie numer: 9807721, z dnia 2025-04-25

Klient portalu Praca.pl

Pracownik Działu Reklamacji

Miejsce pracy: Gliwice

 

Opis stanowiska

  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta.
  • Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią.
  • Znajomość obsługi komputera.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
  • Samodzielność, precyzja w działaniu.
  • Wysoka kultura osobista.

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia.
  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego.
  • Atrakcyjny pakiet bonusów (premie retencyjne, bonusy świąteczne).
  • Bogaty pakiet socjalny (Medicover, Medicover Sport, grupowe ubezpieczenie zdrowotne, wczasy pod gruszą, zniżki pracownicze).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

    26
    kwi 25

    Specjalista ds. Sprzedaży Rozwiązań Telekomunikacyjnych

    Firma: OPTIMO Sp. z o.o.

    Lokalizacja: Katowice

    Do zadań należą: Doradzanie w telekomunikacji i ICT. Negocjacje, sprzedaż, tworzenie ofert. Pozyskiwanie i obsługa...

    26
    kwi 25

    Kierownik Łańcucha Dostaw

    Firma: Hangsen Sp. z o. o.

    Lokalizacja: Bytom

    Zakres obowiązków: Opracowywanie i zarządzanie strategiami łańcucha dostaw w celu zapewnienia efektywnego...

    26
    kwi 25

    Analityk Systemów Kadrowo-Płacowych

    Firma: Praca.pl Sp. z o.o.

    Lokalizacja: Katowice

    Zakres obowiązków: Identyfikacja elementów systemów kadrowo-płacowych do zmiany. Monitorowanie zmian prawnych i...

Więcej ofert pracy