Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Pracownik Działu Wsparcia Sprzedaży (Pracownik Contact Center)
Miejsce pracy: Bytom
Twój zakres obowiązków
- obsługa zamówień klientów,
- obsługa klienta infolinii przychodzącej,
- współpraca z przedstawicielami handlowymi w zakresie współpracy z klientem,
- analiza konta i historii zakupowych klientów,
- akcje marketingowe.
Nasze wymagania
- minimum średnie wykształcenie,
- gotowość do podęcia pracy w systemie zmianowym, zarówno w godzinach porannych oraz popołudniowych,
- komunikatywność, wysoka kultura osobista, łatwość nawiązywania dobrych relacji z klientem,
- nastawienie na cel i poszerzanie kompetencji,
samodzielność w działaniu przy jednoczesnym zachowaniu standardów i procedur, - umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi komputera.
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
- atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
- możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
- kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
- możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
- zniżki pracownicze na zakupy w Halach Selgros i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 3 miesiące – otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!