Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Pracownik obsługi biurowej
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Numer: StPr/24/0813
OBOWIĄZKI:
ARCHIWUM -archiwizacja dokumentacji medycznej pacjentów (kompletowanie dokumentów medycznych, dołączanie ich do odpowiednich teczek, przechowywanie i zabezpieczanie), przygotowanie archiwaliów do udostępniania jako dowodów prawnych (przygotowywanie odpisów dokumentów, reprodukcji lub wyciągów archiwalnych), obsługa pacjentów w zakresie udostępniania dokumentacji medycznej, przygotowywanie danych do komputerowego systemu informacji archiwalnej, dbanie o bezpieczeństwo związane z poufnością informacji i ochroną danych osobowych, przestrzeganie procedur obowiazujących w archiwum szpitala, odpowiadanie na wnioski dotyczące udostępniania dokumentacji medycznej, prowadzenie rejestrów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: pomaturalne/policealne


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Dąbrowa Górnicza


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Najnowsze oferty pracy:

    08
    sty 25

    Elektryk w Dziale Utrzymania Ruchu

    Firma: AMS Metal Sp. z o.o.

    Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

    Obowiązki Montaż i bieżące serwisowanie urządzeń elektrycznych Nadzór nad poprawnym funkcjonowaniem wszelkich...

    08
    sty 25

    Specjalista ds. Badań Nieniszczących (RT)

    Firma: REMAK-ENERGOMONTAŻ S.A.

    Lokalizacja: Gliwice

    Wykonywanie badań nieniszczących Pomoc w tworzeniu dokumentacji technicznej Kontrola i odnowa instrukcji operacyjnych...

    08
    sty 25

    Lekarz dentysta protetyk

    Firma: LUX MED Sp. z o.o.

    Lokalizacja: Katowice

    Praca w centrum stomatologicznym LUX MED. My zadbamy o: konkurencyjne wynagrodzenie i wypełniony grafik, stałe...

Więcej ofert pracy