Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Referent ds. zamówień publicznych i umów
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/25/0536
- Zakres obowiązków:Przygotowanie, przeprowadzanie i koordynowanie procedury o zamówienie publiczne dla dostaw, usług i robót budowlanych zgodnie z obowiązującym stanem prawnym, a w szczególności:1. ustalanie, w porozumieniu z działem merytorycznym, wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia, certyfikatów, itp2. opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,3. wysłanie ogłoszeń o postępowaniu do odpowiedniego Biuletynu ( krajowy lub UE)4. zamieszczenie ogłoszeń i siwz na stronie internetowej a ogłoszeń na tablicy informacyjnej5. uczestnictwo w pracach Komisji Przetargowej,6. opracowywanie pod względem merytorycznym, we współpracy z radcami Prawnymi, wzorów umów zawieranych w wyniku udzielanych postępowań o zamówienie publiczne,7. prowadzenie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych,8. prowadzenie rejestru prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych,9. prowadzenie rejestru umów,10. archiwizowanie dokumentacji dotyczącej postępowań o zamówienie publiczne,11. sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych postępowań zgodnie z wymogiem ustawy PZP.- Godziny pracy: 7:00-14:35.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie w przeprowadzaniu postępowań zgodnie z ustawą PZP. Wymagana bardzo dobra znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wymagana umiejętność prowadzenia kilku postępowań jednocześnie. Mile widziana znajomość obsługi (wysyłanie ogłoszeń) e-Notices2 i strony BZP
Miejsce pracy:Katowice
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:od 5 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach