Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Referent
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/0383
OBOWIĄZKI:
Szczegóły naboru 10/DK/2025 dostępne są na stronie https://opsgliwice.pl/ogloszenia-2/nabory-2/, lub w BIP Wykształcenie min. średnie ekonomiczne lub wyższe (preferowane kierunki: rachunkowość, ekonomia, finanse publiczne), staż pracy min. 1 rok, znajomość przepisów: ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości, wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, obsługa programów komputerowych w środowisku Windows (Word, Excel); Główne obowiązki: obsługa finansowa projektów współfinansowanych ze środków UE (księgowanie dowodów źródłowych, naliczanie i weryfikacja zaangażowania wydatków, rozliczanie montażu finansowego projektu, przygotowanie danych do wniosku o płatność), obsługa Centralnej Aplikacji Statystycznej przygotowywanie danych do sprawozdań, prowadzenie ewidencji oraz weryfikacja i rozliczanie umów i porozumień otrzymywanych dofinansowań, jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Najnowsze oferty pracy:

    17
    mar 25

    Asystentka Zarządu

    Firma: Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: Będzin

    Wsparcie Zarządu i kierownictwa w sprawach administracyjnych i organizacyjnych. Komunikacja z klientami i partnerami...

    17
    mar 25

    Elektryk Rozruchu

    Firma: ProPoint S.A.

    Lokalizacja: Gliwice

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: montaż i podłączanie instalacji elektrycznych z zakresu...

    17
    mar 25

    Operator Wycinarek CNC - Dział Budowy Maszyn

    Firma: ProPoint S.A.

    Lokalizacja: Gliwice

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: precyzyjne obsługiwanie maszyn tj. wycinarki plazmowej CNC,...

Więcej ofert pracy