Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Specjalista do spraw rekrutacji
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/0490
OBOWIĄZKI:
Wykształcenie: wyższe, minimum 2 lata doświadczenia w ocenie wniosków o dofinansowanie wsparcia, znajomość wytycznych programowych oraz zasad przyznawania pomocy de minimis, umiejętności interpersonalne, prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: informowanie o projekcie, aktywne działania merytoryczne niezbędne do pozyskania odbiorców wsparcia, merytoryczna ocena składanych dokumentów rekrutacyjnych przez odbiorców wsparcia, w tym: formularzy, oświadczeń, weryfikacja formalna odbiorcy wsparcia pod kątem kwalifikowalności do projektu, bieżący kontakt z odbiorcami wsparcia , współpraca z kierownikiem projektu i zespołem projektowym, 1/2 etatu, miejsce pracy: Gliwice, miejsce pracy: Gliwice
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 500 do 3 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Najnowsze oferty pracy:

    15
    maj 25

    Doradca Klienta - Sprzedawca

    Firma: AGATA Spółka Akcyjna

    Lokalizacja: Gliwice

    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta;...

    15
    maj 25

    Magister Farmacji

    Firma: Gemini Polska Sp. z o.o.

    Lokalizacja: Tychy

    Czego możesz się spodziewać? dynamiki pracy – z jednej strony pracujesz w dużym zespole, z drugiej – z wieloma...

    15
    maj 25

    Lider Działu Zapewniania Jakości

    Firma: Nioo Technology Europe Spółka z o. o.

    Lokalizacja: Bytom

    Zakres obowiązków: Zarządzanie IQC, IPQC, OQC oraz laboratorium w celu zapewnienia zgodności produktów ze...

Więcej ofert pracy