Specjalista ds. obsługi klienta w branży modowej
Miejsce pracy: Gliwice
Zadania:
  • Obsługa klientów przez różne kanały: telefon, e-mail, media społecznościowe, live chat.
  • Udzielanie szczegółowych odpowiedzi na zapytania i zarządzanie reklamacjami.
  • Praca w systemie zmianowym, z wolnymi dniami w tygodniu w przypadku pracy weekendowej.
Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub podobna praca.
  • Biegłość w języku polskim i dobra znajomość języka angielskiego.
  • Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office.
Oferujemy:
  • Elastyczne zatrudnienie na umowę zlecenie.
  • Praca w centrum Katowic w komfortowym biurze.
  • Możliwości rozwoju zawodowego i system bonusowy za polecenie pracowników.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

    21
    maj 25

    Operator Maszyny / Pracownik Produkcji

    Firma: Nioo Technology Europe Spółka z o. o.

    Lokalizacja: Bytom

    Zakres obowiązków: Obsługa maszyn i urządzeń na linii produkcyjnej Ręczne pakowanie produktów do opakowań...

    21
    maj 25

    Operator minikoparki

    Firma: AquaClear Katarzyna Mazurek

    Lokalizacja: Tychy

    Prace na minikoparce. Praca w systemie 1-zmianowym: 07:00–15:00. Miejsce pracy: Tychy i teren Śląska. Wymagania...

    21
    maj 25

    Księgowa / Starsza Księgowa

    Firma: Hangsen Sp. z o. o.

    Lokalizacja: Bytom

    Twój zakres obowiązków: Aktywne wsparcie zespołu finansowego w codziennej pracy Weryfikacja, pomoc w wystawianiu...

Więcej ofert pracy