Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej w języku polskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej
- Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM
- Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy ogólnej obsługi klienta
- Bycie na bieżąco z ofertą produktów, usługami, zasadami i procedurami w celu zapewnienia klientom dokładnych informacji
- Wykorzystywanie wiedzy na temat produktów motoryzacyjnych i cyfrowych do skutecznego rozwiązywania problemów
Wymagania:
- Język polski na poziomie min. C1 oraz język angielski (poziom B2)
- Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontaktach z klientami
- Dbałość o szczegóły i umiejętności organizacyjne
- Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywne, zorientowane na rozwiązania nastawienie
- Gotowość do nauki i adaptacji do nowych technologii i procesów
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy z innymi luksusowymi markami
- Doświadczenie z systemami zarządzania relacjami z klientami (CRM)
Oferujemy:
- W pełni płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy
- Umowa zlecenie
- Pracę w nowym, nowoczesnym biurze w samym sercu Katowic
- Imprezy integracyjne