Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Prowadzenie obsługi klienta telefonicznie, mailowo oraz za pośrednictwem chatu z zachowaniem profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia.
  • Dokumentowanie interakcji w systemie CRM i monitorowanie podejmowanych działań.
  • Współpraca zespołowa w celu poprawy jakości obsługi i szybkiego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w obszarze call center lub obsługi klienta.
  • Biegłość w języku niemieckim na poziomie C1 i znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Wysoka odporność emocjonalna, precyzja, samodzielność oraz zdolności do rozwiązywania problemów.
  • Mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej oraz znajomość systemów CRM.
Oferujemy:
  • Możliwość pracy zdalnej w 100%.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie pozwalające zarówno na godne życie jak i oszczędzanie.
  • Szkolenia branżowe, pakiet benefitów (wybór świadczeń dodatkowych, ubezpieczenie zdrowotne i na życie).
  • Wsparcie menedżera i stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

    10
    cze 25

    Główny specjalista

    Firma: Wyższy Urząd Górniczy w Katowicach

    Lokalizacja: Katowice

    Warunki pracy 1. Charakter stanowiska związany z przeprowadzaniem kontroli w zakładach górniczych trudne warunki...

    09
    cze 25

    Operator cnc

    Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich

    Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

    Praca na stanowisku operatora CNC w Siemianowicach Śląskich. Praca na pełny etat w systemie trzyzmianowym:...

    09
    cze 25

    Kierowca serwisant kat.b -samochodu asenizacyjnego

    Firma: WC SKIP ŻWAWIAK SPÓŁKA JAWNA

    Lokalizacja: Będzin

    Do obowiązków kierowcy należy podstawianie i odbiór toalet przenośnych oraz ich serwisowanie.Praca na terenie...

Więcej ofert pracy