Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim i ukraińskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących.
  • Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i social media.
  • Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych.
  • Rozwiązywanie problemów technicznych.
  • Porównania produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe.
  • Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi.
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i dobrego wizerunku marki.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka polskiego oraz ukraińskiego w mowie i w piśmie (min. C1).
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu.
  • Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office.
  • Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
Oferujemy:
  • Atrakcyjny bonus za zarekomendowanie Twoich znajomych do pracy z nami
  • Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy
  • Zajęcia językowe
  • Wiele możliwości rozwoju kariery zawodowej na ciekawych projektach
  • Imprezy integracyjne i tematyczne
  • Pracę z nowoczesnego biura w centrum Katowic
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

    24
    sie 25

    Dyrektor Jakości i Reklamacji

    Firma: Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: Katowice

    Strategiczne kierowanie procesami reklamacyjnymi w firmie Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań...

    24
    sie 25

    Specjalista ds. Zarządzania Sklepami Internetowymi

    Firma: Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: Katowice

    Zarządzanie sklepami internetowymi marki na rynku polskim, czeskim i słowackim Konfiguracja promocji i kampanii na...

    24
    sie 25

    Specjalista ds. odpadów

    Firma: Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: Sosnowiec

    Tworzenie dokumentów ewidencji odpadów w systemie BDO (KPO, KPOK, KEOK, KEO) Przygotowywanie sprawozdań i raportów...

Więcej ofert pracy