Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących.
  • Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i social media.
  • Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych.
  • Rozwiązywanie problemów technicznych.
  • Porównania produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe.
  • Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi.
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i dobrego wizerunku marki.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie (min. C1).
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu.
  • Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office.
  • Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
Oferujemy:
  • Atrakcyjny bonus za zarekomendowanie Twoich znajomych do pracy z nami.
  • Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy.
  • Zajęcia językowe.
  • Wiele możliwości rozwoju kariery zawodowej na ciekawych projektach.
  • Imprezy integracyjne i tematyczne.
  • Praca z nowoczesnego biura w centrum Katowic.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

    13
    sie 25

    Specjalista ds. Handlowych

    Firma: Primost Południe Sp. z o.o.

    Lokalizacja: Będzin

    OPIS STANOWISKA: uczestniczenie w procesem zakupowym w ramach strategii spółki, pozyskiwanie ofert w ramach...

    13
    sie 25

    Technolog budowy dróg / mostów

    Firma: Primost Południe Sp. z o.o.

    Lokalizacja: Będzin

    OPIS STANOWISKA: Odpowiedzialność za koordynację w zakresie technologii prowadzonych robót drogowych i mostowych,...

    13
    sie 25

    Projektant Branży Mostowej

    Firma: Primost Południe Sp. z o.o.

    Lokalizacja: Będzin

    OPIS STANOWISKA udział w projektowaniu obiektów inżynierskich na każdym szczeblu realizacji inwestycji (Projekty...

Więcej ofert pracy