Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales)
  • Rozwiązywanie problemów technicznych
  • Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe
  • Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących
  • Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie (min. C1)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu
  • Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office
  • Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
  • Przyjazne podejście do klientów
    Mile widziane:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta (pre/after sales, e-commerce, wsparcie techniczne)
Oferujemy:
  • Nowoczesne biuro w centrum Katowic znajdujące się w Global Office Park
  • Atrakcyjny bonus za zarekomendowanie Twoich znajomych do pracy z nami
  • Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy
  • Stabilna praca w godzinach Poniedziałek - Piątek, 8:00 - 18:00 (dodatkowe soboty)
  • Wiele możliwości rozwoju kariery zawodowej
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

    09
    sty 25

    Przedstawiciel Regionalny

    Firma: Vetlab Sp. z o.o.

    Lokalizacja: Katowice

    Obszar pracy obejmuje województwa: śląskie i małopolskie. Twoje zadania: Budowanie i utrzymywanie długotrwałych...

    09
    sty 25

    Lekarz Dermatolog

    Firma: Medicover Sp. z o.o.

    Lokalizacja: Gliwice

    Jeśli posiadasz: tytuł lekarza specjalisty bądź jesteś lekarzem w trakcie specjalizacji – po 2. roku...

    09
    sty 25

    Lekarz Medycyny Pracy

    Firma: Medicover Sp. z o.o.

    Lokalizacja: Katowice

    Jeśli posiadasz: tytuł lekarza specjalisty prawo wykonywania zawodu umiejętność obsługi komputera Oferujemy:...

Więcej ofert pracy