Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim
Miejsce pracy: Chorzów
Zadania:
  • Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales)
  • Rozwiązywanie problemów technicznych
  • Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe
  • Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących
  • Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie (min. C1)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu
  • Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office
  • Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
  • Przyjazne podejście do klientów
    Mile widziane:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta (pre/after sales, e-commerce, wsparcie techniczne)
Oferujemy:
  • Nowoczesne biuro w centrum Katowic znajdujące się w Global Office Park
  • Atrakcyjny bonus za zarekomendowanie Twoich znajomych do pracy z nami
  • Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy
  • Stabilna praca w godzinach Poniedziałek - Piątek, 8:00 - 18:00 (dodatkowe soboty)
  • Wiele możliwości rozwoju kariery zawodowej
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

    10
    sty 25

    Lekarz Urolog

    Firma: Medicover Sp. z o.o.

    Lokalizacja: Gliwice

    Jeśli posiadasz: tytuł lekarza specjalisty bądź jesteś lekarzem w trakcie specjalizacji – po 2. roku...

    10
    sty 25

    Główny Inżynier ds. Optymalizacji Procesów Produkcyjnych (Ekstruzja Tworzyw Sztucznych)

    Firma: Steam Recruitment sp. z o.o.

    Lokalizacja: Pszczyna

    Zakres obowiązków: Analiza SMED i wdrażanie usprawnień. Projektowanie i optymalizacja procesów oraz wyposażenia...

    10
    sty 25

    Księgowa / Księgowy

    Firma: Raven PL Sp. z o.o.

    Lokalizacja: Gliwice

    Opis stanowiska: Księgowanie faktur, dokumentów księgowych, wyciągów bankowych Kontrolowanie poprawności danych...

Więcej ofert pracy