Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem szwajcarskim niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Kontakt z klientami przez telefon, e-mail lub czat w języku szwajcarskim niemieckim.
  • Pomoc w sprawach technicznych, gwarancyjnych i reklamacyjnych.
  • Aktualizacja danych klientów i współpraca z innymi działami.
Wymagania:
  • Biegła znajomość szwajcarskiego niemieckiego (Schwyzertüütsch).
  • Angielski na poziomie B2.
  • Podstawowa znajomość MS Office i pozytywne nastawienie.
  • Mile widziane: doświadczenie w obsłudze klienta
Oferujemy:
  • Pracę od poniedziałku do piątku (8:00–18:00) – weekendy wolne!
  • Nowoczesne biuro w Global Office Park w Katowicach.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (opieka medyczna, karta MyBenefit, ubezpieczenie, kursy językowe).
  • Bonus za polecenia i przyjazną, międzynarodową atmosferę.
  • Możliwości rozwoju i awansu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

    04
    lis 25

    Specjalista ds. technicznych

    Firma: ManpowerGroup

    Lokalizacja: Tychy

    Zadania: Zlecanie przeglądów okresowych instalacji, urządzeń oraz wózków widłowych, zgodnie z obowiązującym...

    04
    lis 25

    Młodszy specjalista ds. kosztorysowania i współpracy z podwykonawcami

    Firma: Praca.pl

    Lokalizacja: Zabrze

    Opis stanowiska: Przygotowywanie zapytań ofertowych i analiz cenowych. Poszukiwanie nowych partnerów i dostawców...

    04
    lis 25

    Doradca Klienta

    Firma: Bank Pocztowy S.A.

    Lokalizacja: Tarnowskie Góry

    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z...

Więcej ofert pracy