Ogłoszenie numer: 10159616, z dnia 2025-08-13

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. wsparcia klienta Back Office

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Wspieranie klientów przez e-mail w języku polskim, odpowiadanie na pytania, analiza zgłoszeń przy użyciu narzędzi i baz danych.
  • Zarządzanie zwrotami pieniędzy, dbałość o poufność danych (RODO).
  • Profesjonalna i efektywna komunikacja, rejestrowanie informacji w systemach wewnętrznych.

Wymagania

  • Biegłość języka polskiego i angielskiego (B2-C1), zdolności tłumaczeniowe.
  • Logiczne myślenie, umiejętność rozwiązywania problemów, empatia, szybkość pisania, swoboda obsługi komputera.
  • Pełna dyspozycyjność.

Oferujemy

  • Rozwój i szkolenia (e-learning, szlaki kariery).
  • Pakiet benefitów (opieka zdrowotna, programy wellness, ubezpieczenie, system bonusowy).
  • Wspieramy różnorodność, liczne wydarzenia integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

    13
    sie 25

    Kierowca - Magazynier kat. C

    Firma: SEWERA POLSKA CHEMIA Ireneusz Wolak

    Lokalizacja: Gliwice

    Forma zatrudnienia: umowa o pracę pełny etat Główne zadania: transport towarów zgodnie z zaplanowaną na dany...

    13
    sie 25

    Specjalista ds. aktywnej sprzedaży nowych samochodów

    Firma: Talent Select Doradztwo Personalne

    Lokalizacja: Katowice

    Budowanie i utrzymanie naprawdę dobrych relacji z klientem - i co najważniejsze! Nie musisz pozyskiwać klienta - sam...

    13
    sie 25

    Specjalista ds. wsparcia klienta Back Office

    Firma: Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: Katowice

    Wspieranie klientów przez e-mail w języku polskim, odpowiadanie na pytania, analiza zgłoszeń przy użyciu narzędzi...

Więcej ofert pracy