Specjalista ds. wsparcia klienta (ekspresy do kawy)
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa klienta za pomocą różnych kanałów komunikacji (telefon, email, czat).
  • Zarządzanie reklamacjami i zapewnienie sprawności urządzeń.
  • Dostarczanie wysokiej jakości wsparcia, które zwiększa zadowolenie klientów.
Wymagania:
  • Zaawansowana znajomość języka niemieckiego (C1).
  • Dobra znajomość języka angielskiego (B2).
  • Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office.
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne i organizacyjne.
Oferujemy:
  • Pracę w nowoczesnym biurze w Katowicach.
  • Zespół, który ceni dobrą atmosferę i wspólne picie kawy.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. opieka zdrowotna LuxMed, program MyBenefit, ubezpieczenie, bonusy za polecenia oraz możliwość rozwoju).
  • Nieograniczony dostęp do kawy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

    12
    mar 25

    Recepcjonista / Recepcjonistka

    Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.

    Lokalizacja: Katowice

    Zakres działań: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy...

    12
    mar 25

    Magazynier

    Firma: WKS DUNA POLSKA Sp. z o.o.

    Lokalizacja: Będzin

    Miejsce pracy: Będzin OPIS STANOWISKA Prowadzenie elektronicznych wykazów stanów magazynowych, Katalogowanie...

    12
    mar 25

    Monter podzespołów (również z orzeczeniem)

    Firma: ManpowerGroup

    Lokalizacja: Katowice

    Miejsca pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności. Zadania: Lekka praca na linii...

Więcej ofert pracy