Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa telefoniczna klientów niemieckojęzycznych.
  • Wsparcie w zakresie napraw, gwarancji i części.
  • Zdalne rozwiązywanie problemów.
  • Dobór produktów dostosowanych do potrzeb klienta.
  • Praca z systemem CRM.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1).
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub w serwisie (mile widziane).
  • Zdolności do logicznego myślenia.
  • Pozytywne nastawienie i umiejętność rozwiązywania problemów.
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie 7 000 PLN brutto na umowę o pracę.
  • Nowoczesne miejsce pracy.
  • Szkolenie wstępne.
  • Benefity pracownicze takie jak owocowe czwartki, kafeteria MyBenefit, prywatne ubezpieczenie zdrowotne.
  • Przyjazną atmosferę pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

    09
    cze 25

    Operator

    Firma: ManpowerGroup

    Lokalizacja: Tychy

    Miejsce pracy: Tychy, tereny przemysłowe Zadania: Obsługa maszyn produkcyjnych Czuwanie nad prawidłowym przebiegiem...

    09
    cze 25

    Projektant

    Firma: Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: Katowice

    Tworzenie projektów koncepcyjnych, budowlanych i wykonawczych dla konstrukcji budowlanych. Opracowywanie projektów...

    09
    cze 25

    Serwisant / Serwisantka maszyn budowlanych

    Firma: Liebherr Polska Sp. z o.o.

    Lokalizacja: Ruda Śląska

    Zadania: Identyfikowanie awarii i przyczyn ich powstawania, Naprawy, przeglądy, modyfikacje i regulacje maszyn,...

Więcej ofert pracy