Grupa zakupowa Elektroomega zrzesza polskie hurtownie elektryczne, budując rozwój tych firm poprzez połączone potencjały poszczególnych hurtowni, ich wiedzę, pozycję na rynku lokalnym. Dostarczamy narzędzia do rozwoju jakimi są system b2b, z warunkami na 100 dostawcach, wsparcie ie marketingowe, wizerunkowe, szkoleniowe, dla hurtowni i ich pracowników.
- pozyskiwanie nowych hurtowni i partnerów biznesowych w branży elektrycznej, budowlanej i sanitarnej
- prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych oraz obsługa umów
- koordynacja i realizacja zamówień centrali oraz hurtowni w systemach B2B
- przygotowywanie analiz i wsparcie tworzenia strategii sprzedażowej
- wspieranie działań marketingowych i promocyjnych: gazetki, akcje wizerunkowe, narzędzia trade marketingu
- monitorowanie warunków współpracy, rozliczanie bonusów i wdrażanie działań zwiększających zakupy hurtowni
- wykształcenie wyższe lub licencjat, najlepiej kierunek ekonomiczny lub pokrewny
- minimum 3 lata doświadczenia w działach handlowych, obsłudze klienta, analizach lub marketingu
- znajomość branży technicznej: elektrycznej, budowlanej lub sanitarnej
- komunikatywność, skuteczność w negocjacjach, skrupulatność i zaangażowanie
- biegła obsługa MS Excel i umiejętność pracy w zespole
- pracę stacjonarną z kilkoma delegacjami rocznie
- wynagrodzenie plus premia uzależniona od wyników
- możliwość awansu na stanowiska kierownicze
- bezpośrednie raportowanie do zarządu
- opcjonalny służbowy samochód
