Dołącz do naszego zespołu w Katowicach i pomóż nam robić dla naszych klientów!
Nie musisz znać budowy pralki ani różnicy między śrubką a nakrętką.
Wystarczy, że dobrze mówisz po polsku, lubisz ludzi i potrafisz słuchać – reszty nauczymy Cię my!
Nie musisz znać budowy pralki ani różnicy między śrubką a nakrętką.
Wystarczy, że dobrze mówisz po polsku, lubisz ludzi i potrafisz słuchać – reszty nauczymy Cię my!
Specjalista techniczny ds. obsługi klienta z językiem polskim
Katowice
Twoim zadaniem będzie:
- odbieranie telefonów od polskojęzycznych klientów,
- wspieranie ich w sprawach napraw, gwarancji i drobnych usterek,
- znajdowanie rozwiązań tam, gdzie inni widzą problem,
- dobieranie sprzętu do potrzeb klienta,
- praca w naszym systemie CRM (jeśli znasz SAS Customer Intelligence – ekstra punkt dla Ciebie!).
Kogo szukamy?
- osób z polskim na poziomie C1 i angielskim na poziomie B2 - płynnie, pewnie, bez stresu,
- z doświadczeniem w obsłudze klienta lub serwisie (nie jest to warunek konieczny, ale będzie Ci łatwiej),
- z odrobiną technicznej intuicji - nie musisz być inżynierem, wystarczy, ze umiesz logicznie myśleć,
- z pozytywnym podejściem do ludzi i wyzwań - bo uśmiech słychać nawet przez telefon.
Co dostajesz?
- szkolenie na start - nie zostaniesz rzucony na głęboką wodę,
- pracę w nowoczesnym biurze w Katowicach,
- zajęcia z języka angielskiego on-line,
- dostęp do naszych platform e-learningowych (Concentrix University & Concentrix Academy),
- -owocowe czwartki" - witaminy prosto na biurko,
- przyjazną atmosferę, w której żarty są mile widziane a pytania nigdy nie są głupie.